Warsztat: Dlaczego Coca-Cola jest czerwona, czyli jak nie dać się zmanipulować na przedświątecznych zakupach

Dlaczego coca-cola jest czerwona, czyli jak nie dać się zmanipulować na przedświątecznych zakupach

Zapraszamy na warsztat 
"Dlaczego Coca-Cola jest czerwona, czyli jak nie dać się zmanipulować na przedświątecznych zakupach"
organizowany przez Naukowe Koło Finansów HOSSA

Czas: 13 grudnia 2017, środa, godzina 17.00 
Miejsce: Akademia Morska, sala B-214

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego puszka Coca-Coli jest czerwona, a mężczyzna występujący w reklamie banku ma niebieską koszulę?
Chcesz poznać tajniki marketingu oraz dowiedzieć się, jak nie wpaść w pułapki zastawiane na konsumentów w reklamie? 
Marketing całymi garściami czerpie z wielu dziedzin - przede wszystkim z ekonomii i nauki o ludzkim umyśle. Psychologia reklamy to niezwykle ważny obszar wiedzy, który pozwala na tworzenie skutecznych przekazów promocyjnych. Przyjrzyj się bliżej z nami, z jakich mechanizmów psychologicznych korzystają współcześni specjaliści od sprzedaży.
ZAPRASZAMY!

Podmiot udostępniający: 

Katedra EiPG

Wytworzył informację:

Przemysław Wysiński
05.12.2017
Wprowadzenie:
M.Schmidt 05.12.2017
Ostatnia modyfikacja:
M.Schmidt 11.08.2021