Dydaktyka
Katedra stawia sobie za cel zabezpieczenie procesu dydaktycznego na kierunku Zarządzanie oraz Nauki o Jakości w zakresie przedmiotów obejmujących zagadnienia marketingu, w tym m.in. Marketing. Marketing towarów i usług, Badania marketingowe, Zarządzanie marketingowe, Komunikacja marketingowa, Marketing międzynarodowy.
Do zakresu wykładanych przedmiotów obejmujących metody ilościowe należą m.in.: Statystyka Opisowa, Statystyka Matematyczna, Statystyka w Towaroznawstwie, Rachunek Prawdopodobieństwa, Analiza Danych Biznesowych, Metody Eksploracyjne, Ekonometria, Modelowanie w Monitoringu Środowiska.
Pracownicy Katedry w zakresie wybranych przedmiotów ściśle współpracują ze środowiskiem gospodarczym wprowadzając studentów w sferę rzeczywistych problemów i stwarzając możliwości ich rozwiązywania. Studenci realizują ten cel m.in. w ramach warsztatów w terenie jak i praktyk zawodowych.
Istotnym wkładem w rozwój wiedzy i kompetencji studentów są zajęcia w trybie zdalnym, które wymagają również penetracji internetowych źródeł z zakresu nauk społecznych.